4 Ιανουάριος 2013, 12:44 - Τελευταία Ενημέρωση: 5 Σεπτέμβριος 2014, 21:21

Πήραμε κιλά στις γιορτές; Ψυχραιμία

  • Πήραμε κιλά στις γιορτές; Ψυχραιμία

Λίγο τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες, κάτι η γαλοπούλα των Χριστουγέννων και τα ποτά στα ξενύχτια, είναι πολύ εύκολο να παρατηρήσετε αλλαγή στη ζυγαριά σας μετά το τέλος των εορτών. Ψυχραιμία δεν χρειάζεται πανικός ούτε εξαντλητικές δίαιτες.

Η τάση για υπερβολές την περίοδο των εορτών είναι δεδομένη καθώς πραγματοποιούνται αρκετά τραπέζια και πάρτι, με συνέπεια να χάνεται ο έλεγχος και η αυτοσυγκράτηση. Ωστόσο όσο εύκολα μπορείτε να πήρατε ορισμένα κιλά, τόσο εύκολο είναι και να τα χάσετε.

Νερό
Πιείτε αρκετό νερό. Είναι βέβαιο πως θα νιώσετε το στομάχι σας γεμάτο και πολλές φορές μπορεί να ξεγελάσετε την πείνα σας με αυτόν τον τρόπο. Επίσης, ενυδατώνετε τον οργανισμό, βοηθώντας τον τόσο στην πέψη, όσο και στη διαδικασία καύσης των τροφών που έχετε καταναλώσει. Με άλλα λόγια επιταχύνετε το μεταβολισμό σας.

Ας είμαστε ρεαλιστές…
Με το που τελειώσουν οι γιορτές και παρατηρήσετε τη ζυγαριά να ανεβαίνει, δεν χρειάζεται πανικός. Οι ακραίες λύσεις είναι ότι χειρότερο. Δεν χρειάζεται να λιμοκτονήσετε για να χάσετε τα κιλά που πήρατε στη γιορτή. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους (π.χ. 1 κιλό την εβδομάδα) καθώς σε διαφορετική περίπτωση, είναι πιθανό να ξαναπάρετε το βάρος που πιθανώς να χάσετε γρήγορα.

Ομαλή μετάβαση
Επιτρέψτε στον εαυτό σας ελαφρές παρασπονδίες μια φορά την εβδομάδα. Μεταβαίνοντας από την κατάχρηση στην άμεση στέρηση, δεν θα έχετε τα θεμιτά αποτελέσματα, τόσο στη δίαιτά σας, όσο και στην ψυχολογίας σας. Κάνοντας «τα στραβά μάτια» για δύο γεύματα την εβδομάδα, δεν θα βάλετε τη δίαιτά σας σε κίνδυνο.

Σωστά γεύματα
Όπως σε κάθε προσπάθεια για σωστή διατροφή, έτσι και μετά τις γιορτές , δεν πρέπει να παραλείπετε κανένα από τα γεύματά σας. συγκεκριμένα, ακολουθήστε το πρόγραμμα σας, τρώγοντας όσο το δυνατόν περισσότερα και μικρά γεύματα, επιλέγοντας πληρέστερα γεύματα τις πρωινές ώρες.

Παραλείψτε τις «αμαρτίες» του παρελθόντος
Φροντίστε η νέα σας διατροφή, να μην περιλαμβάνει όσα καταναλώσατε σε υπερβολή πριν λίγες ημέρες. Συγκεκριμένα, αποφύγετε για λίγες εβδομάδες το αλκοόλ (μείνετε στο ένα ποτήρι), τα γλυκά και το πολύ κόκκινο κρέας, καθώς ο οργανισμός σας θα έχει κορεστεί από όλα αυτά.

Προτιμήστε τις φυτικές ίνες
Αποτοξινώστε τον οργανισμό σας με εναλλακτική διατροφή. Εμπλουτίστε το μενού σας με τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Συγκεκριμένα, μπορείτε να επιλέξετε ζυμαρικά και γενικά προϊόντα ολικής αλέσεως, λαχανικά (κατά προτίμηση ωμά), δημητριακά και φρούτα.

Επανέλθετε στους ρυθμούς σας
Το δεδομένο είναι, πως καθώς οι περισσότερες άδειες τελειώνουν, οι ρυθμοί θα ξαναπάρουν το δρόμο τους και οι συνήθειές σας θα γίνουν όπως πριν. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να κοιμάστε και πάλι συγκεκριμένες ώρες και τα γεύματά σας θα πραγματοποιούνται ανάλογα. Με τον τρόπο αυτό, ο οργανισμός αναμένεται να επανέλθει από κάθε άποψη στα φυσιολογικά του επίπεδα.

Σκεφθείτε θετικά
Σύμφωνα με ειδικούς, η αυτοπεποίθηση είναι αρκετά σημαντικός παράγων για το χάσιμο βάρους. Φροντίστε να διατηρήσετε τον εαυτό σας σε εγρήγορση και η αυτοπεποίθησή σας να είναι κάτι παραπάνω από ενεργή. Αλλάξτε το χτένισμα σας ή ανανεώστε την γκαρνταρόμπα σας ώστε να νιώσετε καλύτερα.

Ηρεμήστε
Το άγχος και το στρες είναι ιδιαίτερα ανασταλτικοί παράγοντες. Κυρίως μετά τις γιορτές που επανερχόμαστε στους ρυθμούς μας, το άγχος της δουλειάς μπορεί να σας καταστρέψει. Μην αφήσετε τίποτα να σας επηρεάσει και να σας αγχώσει καθώς οι κόποι για την επαναφορά του βάρους σας θα πάνε στράφι. Μάλιστα, τα άτομα με άγχος τείνουν να τρώνε χωρίς πραγματικά  να το έχουν ανάγκη.

Άσκηση
Εκτός της προσεγμένης διατροφής, οφείλετε να συνδυάσετε την προσπάθειά σας με άσκηση. Τα αποτελέσματα θα είναι γρηγορότερα για τη σιλουέτα σας. Μπορείτε να ξεκινήσετε απλά με τρέξιμο και σταδιακά να εξελίξετε την εξάσκησή σας. Αρχίζοντας να ιδρώνετε, σημαίνει πως ο οργανισμός πραγματοποιεί έντονες καύσεις και τα περιττά λίπη παίρνουν τον δρόμο προς την «έξοδο». Φορέστε μια φόρμα και πάρτε απόφαση να πετύχετε τους στόχους σας!

Πηγή: flowmagazine.gr