1 Οκτώβριος 2014, 18:07 - Τελευταία Ενημέρωση: 17 Οκτώβριος 2014, 16:32

Θεσσαλονίκη: Ιδιώτης ζητά τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ που καταργούνται

  • Θεσσαλονίκη: Ιδιώτης ζητά τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ που καταργούνται

Κατέθεσε το σχετικό αίτημα αδειοδότησης στο υπουργείο Μεταφορών. 

Να αναλάβει την κάλυψη των νυχτερινών δρομολογίων που κατάργησε ο ΟΑΣΘ, και μάλιστα με το ίδιο κόμιστρο, ενδιαφέρεται τουριστικό γραφείο της Θεσσαλονίκης το οποίο, μάλιστα, κατέθεσε το σχετικό αίτημα αδειοδότησης στο υπουργείο Μεταφορών. 

Παρότι ο ΟΑΣΘ διατηρεί το μονοπώλιο των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη έως και δυο χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό, η οποία αναμένεται το 2018, από τη στιγμή που ο Οργανισμός δεν επιθυμεί να εκτελεί τα νυχτερινά δρομολόγια δημιουργείται ένα κενό. «Γιατί να μην τα αναλάβουμε εμείς; Τα νυχτερινά δρομολόγια που καταργούνται είναι πολλά και μερικά και σε περιοχές όπου υπάρχει τουριστική κίνηση είναι απολύτως απαραίτητα», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Crazy Holidays Μιχάλης Πεζίκογλου. 

Σύμφωνα με τον ίδιο, αν το υπουργείο δώσει το πράσινο φως και συναινέσει και ο ΟΑΣΘ, η εταιρεία του θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. «Πολλά από αυτά τα δρομολόγια εξυπηρετούνται σήμερα με δύο γραμμές. Για παράδειγμα, υπάρχουν δρομολόγια από το σταθμό των τρένων μέχρι το ΙΚΕΑ στην Πυλαία και από εκεί οι επιβάτες αλλάζουν λεωφορεία για να φτάσουν στα χωριά της ανατολικής Θεσσαλονίκης. Εμείς όλο αυτό εκτιμώ ότι μπορούμε να το κάνουμε με ένα λεωφορείο και με το ίδιο κόμιστρο», λέει. 

Πάντως το θέμα των νυχτερινών δρομολογίων δεν έχει λήξει ακόμα. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, μέσα στις επόμενες ημέρες θα καταθέσει πρόταση για παράτασή τους. Ο ίδιος επισήμανε ότι το κόστος τους, πλην της γραμμή 78Ν που φτάνει στο αεροδρόμιο και θα λειτουργεί κανονικά, ανέρχεται σε 2,6 εκατ. ευρώ. 

Τμήμα σύνταξης pontos-news.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ