14 Αύγουστος 2014, 14:35 - Τελευταία Ενημέρωση: 17 Οκτώβριος 2014, 16:27

Έξοδος Δεκαπενταύγουστου: καταναλωτές προσοχή!

  • Έξοδος Δεκαπενταύγουστου: καταναλωτές προσοχή!

Ο επτάλογος του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών για να μη πέσετε θύματα «αετονύχηδων».  

Εκατοντάδες είναι τα παράπονα  που δέχεται καθημερινά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχονται στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Γι’ αυτό, και εν όψει της τελευταίας μεγάλης εξόδου του καλοκαιριού, καλό είναι να έχει κανείς υπόψη του επτά «χρυσές» συμβουλές:

1. Ελέγχουμε πάντα  την καθαριότητα του χώρου στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.

2. Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης)  πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά – κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λπ.

3. Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις, με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.

4. Δεν πληρώνουμε κουβέρ που έχει καταργηθεί ή οτιδήποτε άλλο φαγητό ή ποτό μας προσφέρεται  χωρίς να το έχουμε παραγγείλει.

5. Σε περίπτωση που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί, στις παραπάνω  λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας, ή σε περίπτωση που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε, από άλλη επιχείρηση.

6. Σε περίπτωση  που το κατάλυμα στο οποίο διανυκτερεύουμε δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις που έχουμε συμφωνήσει καταγγέλλουμε το γεγονός στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.

7. Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα στους κερδοσκόπους των διακοπών αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.

Τμήμα σύνταξης pontos-news.gr