20 Ιούνιος 2014, 12:24 - Τελευταία Ενημέρωση: 5 Σεπτέμβριος 2014, 19:07

Γιατί «έπεσε» παγκοσμίως το Facebook

  • Γιατί «έπεσε» παγκοσμίως το Facebook

Γιατί «έπεσε» παγκοσμίως το Facebook

Είναι η μεγαλύτερη «κατάρρευση» της ιστοσελίδας από την ίδρυσή της, καθώς κράτησε περίπου 20 λεπτά- Χρήστες από την Ελλάδα και άλλες χώρες παγκοσμίως δεν μπορούσαν να «μπουν» στο προφίλ τους.

Προβλήματα αντιμετώπισε παγκοσμίως το Facebook το πρωί της Πέμπτης καθώς η σελίδα «έπεσε» όπως συνηθίζεται να λέγεται στη γλώσσα του Ίντερνετ.

Όσοι προσπαθούσαν να μπουν στο προφίλ τους έβλεπαν το μήνυμα "Sorry, something went wrong" (μτφ «Συγγνώμη, κάτι έχει πάει λάθος»).

Μάλιστα, καθώς το «αντίπαλον δέος», το Twitter, λειτουργούσε κανονικά έχει ήδη γίνει trend το hashtag #Facebookdown, όπου εμφανίζονται προβλήματα από χρήστες όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε πολλές χώρες του κόσμου, από την Αγγλία έως την Ινδία.

Επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά τη δύναμη και του Διαδικτύου αλλά και της συγκεκριμένης ιστοσελίδας με τους εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες ανά την υφήλιο, γρήγορα με το θέμα ασχολήθηκαν όλα τα μεγάλα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης.

Αυτή είναι η πρώτη φορά στη λειτουργία της ιστοσελίδας που αντιμετωπίζει ένα τόσο μεγάλο «crash», σύμφωνα με την εφημερίδα Guardian. Η «πτώση» κράτησε περισσότερα από είκοσι λεπτά, ενώ λίγο πριν τις 11:30 το πρωί άρχισε να επανέρχεται, αν και ακόμα όχι για όλους.

Το κρασάρισμα του Facebook δεν αφορούσε μόνο την ιστοσελίδα, καθώς μέσω του κοινωνικού δικτύου «διαφημίζονται» και μοιράζονται ειδήσεις και εκατοντάδες χιλιάδες άλλες ιστοσελίδες ανά τον κόσμο, που επίσης είδαν την επισκεψιμότητά τους να πέφτει κατά το επίμαχο εικοσάλεπτο. Χαρακτηριστικό είναι το γράφημα του Guardian που δείχνει πώς κινήθηκε η ιστοσελίδα του το διάστημα εκείνο.

Αντίθετα, την ίδια ώρα, η κίνηση στο λογαριασμό  στο Twitter, σύμφωνα με τον Guardian, ανέβηκε κατακόρυφα, καθώς οι χρήστες του Ίντερνετ απευθύνθηκαν εκεί για να μάθουν τι συνέβη.


Επισήμως από το Facebook πάντως δεν υπάρχει επίσημη εξήγηση για την «πτώση», αν και όλοι θυμόμαστε το χαρακτηριστικό «μότο» του ιδρυτή του Μαρκ Ζούκεμπεργκ πως «το Facebook δεν πέφτει ποτέ»...

Πηγή: protothema.gr