18 Νοέμβριος 2020, 08:34 - Τελευταία Ενημέρωση: 18 Νοέμβριος 2020, 08:24

e-ΕΦΚΑ: Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια του lockdown

  • e-ΕΦΚΑ: Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια του lockdown
    (Φωτ.: Χριστίνα Κωνσταντάκη)

Ο ΕΦΚΑ, σε σημερινή ανακοίνωσή του, γνωστοποιεί ότι προσέλευση των ασφαλισμένων μέχρι τις 30/11 είναι δυνατή μόνο κατόπιν ραντεβού και για τη διεκπεραίωση μόνο συναλλαγών επείγοντος χαρακτήρα, καθώς εκ περιτροπής μέρος του προσωπικού προσέρχεται στα υποκαταστήματα και το υπόλοιπο εργάζεται εξ αποστάσεως.

Οι 21 συναλλαγές επείγοντος χαρακτήρα που εξυπηρετούνται μέχρι τη λήξη του lockdown (30/11) αποτυπώνονται στον πίνακα Β που μπορείτε να δείτε εδώ.

Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv,να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης και είτε να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους για να εξυπηρετηθούν εξ’αποστάσεως, είτε να προγραμματίσουν ραντεβού εφόσον το αίτημα είναι επείγον και περιλαμβάνεται στον πίνακα Β.