20 Οκτώβριος 2020, 10:44 - Τελευταία Ενημέρωση: 20 Οκτώβριος 2020, 09:47

Πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ»: Άνοιξε η τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών

  • Πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ»: Άνοιξε η τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών
    (Φωτ.: Flickr)

Σε λειτουργία είναι από σήμερα η ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk) για το «Εξοικονομώ-Αυτονομώ», με στόχο την καλύτερη ενημέρωση προετοιμασία των ενδιαφερόμενων, σε συνέχεια και της προδημοσίευσης των βασικών σημείων του Οδηγού του προγράμματος την προηγούμενη εβδομάδα.

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, το τηλέφωνο 210 6241829 θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες από τις 7:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ.

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα καλύπτει όχι μόνο τα βασικά ερωτήματα (ποιοι είναι δικαιούχοι, οδηγίες για την υποβολή της αίτησης κ.λπ.), αλλά και εξειδικευμένα θέματα για τις επιλέξιμες παρεμβάσεις, τη χρήση της πλατφόρμας κ.ά., στα οποία θα απαντούν μηχανικοί και εξειδικευμένοι τεχνικοί σύμβουλοι.

Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλουν ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support.exoikonomo@prv.ypeka.gr

Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ-Αυτονομώ» θα ανοίξει στις 30 Νοεμβρίου.