23 Σεπτέμβριος 2020, 13:40 - Τελευταία Ενημέρωση: 23 Σεπτέμβριος 2020, 13:39

Θεσσαλονίκη: Μαθητική πορεία με σύνθημα «η μάσκα δεν είναι η μόνη προστασία, δώστε λεφτά για την παιδεία»

  • Θεσσαλονίκη: Μαθητική πορεία με σύνθημα «η μάσκα δεν είναι η μόνη προστασία, δώστε λεφτά για την παιδεία»
    Μαθητές κρατούν πανό και φωνάζουν συνθήματα κατά τη διάρκεια διαμαρτυρίας, σήμερα, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Δημήτρης Τοσίδης)

Κονδύλια για την παιδεία ζήτησαν σήμερα μαθητές στη Θεσσαλονίκη. Με πορεία, στην καρδιά της πόλης, οι μαθητές σχολείων που τελούν υπό κατάληψη, ζήτησαν αύξηση των δαπανών για την παιδεία, προσλήψεις εκπαιδευτικών για τη λειτουργία τμημάτων των 15 ατόμων και μόνιμου προσωπικού για την καθαριότητα στα σχολεία καθώς και κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.

Κεντρικό σύνθημα ήταν «η μάσκα δεν είναι η μόνη προστασία, δώστε λεφτά για την παιδεία».

Η πορεία, στην οποία συμμετείχαν και μέλη φοιτητικών συλλόγων της πόλης, ξεκίνησε από το άγαλμα Βενιζέλου στην Πλατεία Δικαστηρίων και μέσω των Οδών Αγίας Σοφίας, Τσιμισκή, Αριστοτέλους, Εγνατίας, Βενιζέλου κατέληξε στο ΥΜΑΘ, όπου αντιπροσωπεία των μαθητών επέδωσε στη διευθύντρια του γραφείου του υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης) Θόδωρου Καράογλου ψήφισμα με τα αιτήματά τους.


Στιγμιότυπο από τη συγκέντρωση των μαθητών στο κέντρο Θεσσαλονίκης (φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Δημήτρης Τοσίδης)

Μετά το τέλος της πορείας οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, για να συντονίσουν τις επόμενες δράσεις τους.

Νωρίτερα μαθητές της Γ' Λυκείου σχολείων που τελούν υπό κατάληψη –εκπρόσωποι των εκλεγμένων την προηγούμενη σχολική χρονιά 15μελων συμβουλίων, καθώς φέτος δεν έχουν αναδειχθεί ακόμη τα νέα συμβούλια– μετέβησαν στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και ενημέρωσαν τον περιφερειακό διευθυντή Αλέξανδρο Κόπτση για τα κοινά αιτήματα των καταλήψεων, όσο και για επιμέρους ζητήματα σχολικών μονάδων σε σχέση με την καταλληλότητα αιθουσών, ολιγομελή τμήματα κατεύθυνσης, περιπτώσεις ελλείψεων σε αντισηπτικά. Ο περιφερειακός διευθυντής κατέγραψε τα ζητήματα που μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις και κάλεσε τους μαθητές να ανοίξουν τα σχολεία και να εκλέξουν 15μελη συμβούλια, ώστε ο διάλογος να γίνει συντεταγμένα.

  • Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ και τη Σμαρώ Αβραμίδου.