11 Σεπτέμβριος 2020, 21:00 - Τελευταία Ενημέρωση: 11 Σεπτέμβριος 2020, 20:25

Θεσσαλονίκη: Πατέρας και γιος μαζί στα καθίσματα ενός αυτοκινήτου αγώνων στο 53ο Ράλι ΔΕΘ

  • Θεσσαλονίκη: Πατέρας και γιος μαζί στα καθίσματα ενός αυτοκινήτου αγώνων στο 53ο Ράλι ΔΕΘ
    (Φωτ.: aoth.gr)

Λίγο πριν από την «ώρα μηδέν» της διοργάνωσης και πριν από τη στιγμή που οδηγοί και συνοδηγοί θα δεθούν σφιχτά στα bucket καθίσματά τους για το 53ο Ράλι ΔΕΘ, στις λίστες συμμετοχής φέτος συμπεριλαμβάνεται και μια συμμετοχή που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί... οικογενειακή.

Ένας πατέρας θα παίρνει οδηγίες για τη διαδρομή του από τον ίδιο του τον γιο.

Η ιστορία ξεκινά πριν από μερικά χρόνια όταν, μαθητής το 2016, ο νεαρός Κυριάκος Θεοφανίδης στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής μαζί με τους τέσσερις συναγωνιστές του στο διαγωνισμό σχεδιασμού κατασκευής και αγώνα ταχύτητας μικρών μοντέλων αγωνιστικών αυτοκινήτων Formula 1, το «F1 in Schools 2016», που είχε διοργανωθεί στο Όστιν των ΗΠΑ.

Σήμερα ο 20χρονος νέος ετοιμάζεται να μπει στις ειδικές διαδρομές, αφού από αύριο θα είναι συνοδηγός του... πατέρα του, ράλιμαν και γενικού γραμματέα του ΑΟΘ, Σίμου Θεοφανίδη. «Δεν του το είχα πει και έμεινε αρχικά έκπληκτος, αλλά με ενθουσιασμό δέχτηκε την πρόσκληση και έτσι θα τρέξουμε μαζί, κάτι που προφανώς με συγκινεί», αναφέρει μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9FM» ο Σ. Θεοφανίδης, που απαντά και σε ένα –τυπικό για κάποιον μη μυημένο στις διοργανώσεις αγώνων Ράλι– ερώτημα για τους κινδύνους που μπορεί να ενέχει ίσως μια τέτοια εμπειρία.

Ασφάλεια πάνω από όλα
«Στις διοργανώσεις Ράλι οι στατιστικές και η εμπειρία έχουν αποδείξει αυτό που λέμε όσοι ασχολούμαστε με το σπορ, πως το πιο επικίνδυνο τμήμα ενός αγώνα είναι το διάστημα που οι αγωνιζόμενοι κινούνται μέχρι την εκκίνηση της ειδικής διαδρομής! Τόσο αυστηροί είναι οι κανονισμοί, τόσο οι προδιαγραφές σημαντικές», τονίζει ο γενικός γραμματέας του ΑΟΘ, που ήδη ετοιμάζεται με τον 20χρονο γιο του να βάλει μπρος τις μηχανές του αγωνιστικού αυτοκινήτου.

Πατέρας και γιος μαζί στους αγώνες λοιπόν για πρώτη φορά, αλλά με μια...συμφωνία κυρίων, αφού το «σαράκι» της αγωνιστικής οδήγησης θα μπορούσε να δημιουργήσει ενδοοικογενειακή... κόντρα.

«Πράγματι, ο γιος θα ήθελε να μεταπηδήσει στο μπάκετ κάθισμα του οδηγού, αλλά αυτό δεν θα γίνει όσο ακόμη μπορώ και θέλω να οδηγώ. Καθίσαμε και κάναμε μια συζήτηση για το ζήτημα αυτό όταν έκανα την πρόταση, και ξεκαθαρίστηκε πως αυτό είναι ένα χόμπι που αγαπώ», απαντά ο πατέρας, όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο «ανταγωνισμού» μεταξύ της νυν και της επόμενης γενιάς για το ποιος θα πάρει στα χέρια το τιμόνι.

Ο νεαρός από τη Θεσσαλονίκη, ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής των αγώνων «F1 in Schools», σχεδιάζει πάντως να κυνηγήσει ένα δικό του όνειρο που σχετίζεται πάλι με τον κόσμο της αυτοκίνησης. «Στο επόμενο διάστημα της ζωής του ο Κυριάκος επιθυμεί να σπουδάσει και ενδεχομένως να ασχοληθεί με το σχεδιασμό αυτοκινήτων Formula 1» , αναφέρει για τον νεαρό συνοδηγό του ο γ.γ. του ΑΟΘ, που μαζί με το επιτελείο του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης, επιμελείται αυτό το διάστημα και της προετοιμασίας του 53ου Ράλι ΔΕΘ

  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Σωτήρης Κυριακίδης, Αναστασία Καρυπίδου.