1 Αύγουστος 2020, 09:33 - Τελευταία Ενημέρωση: 1 Αύγουστος 2020, 09:46

myKEPlive: Αυξημένο ενδιαφέρον των πολιτών για το ψηφιακό ραντεβού στα ΚΕΠ

  • ΚΕΠ: Αλλάζουν και εκσυγχρονίζονται με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη
    Εικόνα από την παρουσίαση του σχεδίου για το ψηφιακό Μητρών Πολιτών στις αρχές Ιουνίου (φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Γρ. Τύπου Πρωθυπουργού /Δημήτρης Παπαμήτσος)

Μια εβδομάδα λειτουργίας συμπλήρωσε η νέα υπηρεσία myKEPlive και οι πολίτες, σύμφωνα με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, δείχνουν να την έχουν αγκαλιάσει. Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης.

Την πρώτη μέρα που «άνοιξε» το myKEPlive μπήκαν στην πλατφόρμα και ζήτησαν ραντεβού για υπόθεσή τους 4 άτομα ΑΜΕΑ, 79 για πληροφορίες ή κάποια αίτηση, 27 για εξυπηρέτηση από τον δήμο τους και 4 επιχειρηματίες.

Η ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που εμπνεύστηκε την υπηρεσία και προχώρησε στην υλοποίησή της δηλώνει ικανοποιημένη από την μέχρι στιγμής ανταπόκριση του κόσμου στο διάστημα της πρώτης εβδομάδας λειτουργίας της.

Η υπηρεσία myKEPlive, σε νούμερα, μετρά:

  • 172 ραντεβού που κλείστηκαν τις τέσσερις πρώτες ημέρες (σήμερα Σάββατο υπολογίζεται ότι έχουν κλειστεί ακόμη 6 ραντεβού)
  • 150 ραντεβού που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί
  • 52 υπηρεσίες ψηφιακά διαθέσιμες
  • 32 ΚΕΠ σε 30 δήμους συμμετέχουν στην πιλοτική λειτουργία
  • 150 εκπαιδευμένους υπαλλήλους.

Για να γίνει η είσοδος στην υπηρεσία ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταχωρίσει:

  1. Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη
  2. Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
  3. Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του
  4. Τη διεύθυνση επικοινωνίας του
  5. Τον αριθμό ταυτότητάς (Έλληνες Πολίτες ) / διαβατηρίου και νομιμοποιητικό έγγραφο διαμονής (Αλλοδαποί Πολίτες).

Το myKEPlive περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:

  1. Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
  2. Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
  3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
  4. Εξυπηρέτηση από τον δήμο σας.

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες μεταξύ άλλων συγκαταλέγονται: η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, η χορήγηση πιστοποιητικού περί αποποίησης ή μη κληρονομιάς, η χορήγηση αντιγράφου πτυχίου πανεπιστημίου για τη στρατολογία ή για άλλη χρήση, η ανανέωση δελτίου ανεργίας, η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης, η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου, η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, η χορήγηση αντιγράφου πιστοποιητικού γέννησης, βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σε άτομα με βαριά αναπηρία κ.ά.

Σημειώνεται ότι η ταυτοπροσωπία είναι απαραίτητη και για τον λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα του χρήστη να είναι ενεργή ώστε να επιδεικνύει τα νομιμοποιητικά του έγγραφα για την ταυτοποίησή του στον υπάλληλο του ΚΕΠ, ενώ η βιντεοκλήση δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.

  • Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ.