3 Δεκέμβριος 2019, 23:24 - Τελευταία Ενημέρωση: 3 Δεκέμβριος 2019, 22:43

Ποιος είναι ο Ντάντσι Μαντουβάνι που λέει ότι το ροκ οδηγεί στα ναρκωτικά, στις αμβλώσεις και στο σατανισμό

  • Ποιος είναι ο Ντάντσι Μαντουβάνι που λέει ότι το ροκ οδηγεί στα ναρκωτικά, στις αμβλώσεις και στο σατανισμό
    (Φωτ.: pixabay.com)

Ο ακροδεξιός πρόεδρος της Βραζιλίας Ζαΐχ Μπολσονάρου έχει συνηθίσει την κοινή γνώμη –στην πατρίδα του και διεθνώς– σε ακραίες δηλώσεις. Το παράδειγμά του, ωστόσο, ακολουθούν και πολλά στελέχη της κυβέρνησής του, όπως ο νέος πρόεδρος του δημόσιου οργανισμού για τη στήριξη των τεχνών Funarte Ντάντσι Μαντουβάνι, ο οποίος δήλωσε πως «η μουσική ροκ οδηγεί στις αμβλώσεις και τον σατανισμό».

Ο επικεφαλής του ανώτερου δημόσιου πολιτιστικού ιδρύματος, το οποίο από το 1975 χρηματοδοτεί και προωθεί τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες στη Βραζιλία, διατηρεί και κανάλι στο YouTube μέσω του οποίου διαδίδει παρόμοιες ιδέες.

«Το Γούντστοκ ήταν εκείνο το φεστιβάλ που στη δεκαετία του ’60 συγκέντρωσε έναν εσμό από ανθρώπους, τους χίπις, που έκαναν χρήση ναρκωτικών, LSD. Εξίσου υπάρχουν πολλές ενδείξεις πως για τη διάδοση σε μεγάλη κλίμακα του LSD ευθύνεται η CIA. Πώς όμως το έκανε αυτό η CIA; Γιατί υπήρχαν πράκτορες των σοβιετικών μυστικών υπηρεσιών που είχαν εισδύσει στις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες», δηλώνει στο κανάλι του ο διορισμένος από τον Μπολσονάρου εθνικός συντονιστής της κουλτούρας της Βραζιλίας, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας O Globo.

Σύμφωνα με τη βραζιλιάνικη έκδοση του Rolling Stone ο Μαντουβάνι υποστηρίζει επίσης πως ορισμένα συγκροτήματα όπως οι Μπιτλς, ή ο Έλβις Πρίσλεϊ, συνωμοτούσαν επί δεκαετίες με τους Σοβιετικούς για να διαφθείρουν την ηθική, τον πολιτισμό της Δύσης και αυτό καθαυτό το καπιταλιστικό σύστημα.


Ντάντσι Μαντουβάνι (φωτ.: youtube.com)

Στο ένα από τα δύο επίμαχα βίντεό του, ο εκλεκτός του Μπολσονάρου για το Funarte εξηγεί πως «η σχέση των Μπιτλς με τον [Γερμανό φιλόσοφο της Σχολής της Φρανκφούρτης] Τέοντορ Αντόρνο» –ο οποίος εισήγαγε τον όρο «πολιτιστική βιομηχανία» για να δείξει πώς η λαϊκή κουλτούρα μπορεί να μετατραπεί σε βιομηχανικό και κατευθυνόμενο προϊόν–χρησιμοποιήθηκε για να χειραγωγήσει τις μάζες.

Για τον Μαντουβάνι, ο εβραϊκής καταγωγής Αντόρνο –που επίσης ήταν δεινός πιανίστας και συνθέτης– «μισούσε τη Δύση και ήθελε να την καταστρέψει με τις φιλοσοφικές και νεομαρξιστικές θεωρίες του. Για να το καταφέρει τούτο, λοιπόν, συνήψε συμφωνία με τη Σοβιετική Ένωση, που έστειλε πράκτορές τους να διεισδύσουν στις ΗΠΑ και να κάνουν πειράματα με ορισμένους δίσκους [των Μπιτλς] που είχαν δημιουργηθεί αποκλειστικώς για τους νέους».

Επίσης, εξηγεί πως η Σοβιετική Ένωση κατόρθωσε, πρώτα με τον Έλβις, μετά με το Γούντστοκ, να προσεγγίσει τους νέους και να συνομιλήσει εμμέσως μαζί τους, διαφθείροντάς τους υπογείως.

Κατόπιν, μέσω των πρακτόρων που διέβρωσαν τη CIA προώθησαν στους νέους τα ναρκωτικά, διά της οδού αυτής προκύπτει ο ελεύθερος έρωτας, που προκαλεί εγκυμοσύνες και νομοτελειακά στις αμβλώσεις, που δεν αφήνουν να αναπτυχθεί η νέα γενιά Αμερικανών. Κι όλα τούτα με την επήρεια του ροκ!

«Το ροκ ενεργοποιεί τα ναρκωτικά, που με τη σειρά τους ενεργοποιούν το σεξ που κι αυτό ενεργοποιεί την βιομηχανία των αμβλώσεων. Η βιομηχανία των αμβλώσεων με τη σειρά της τροφοδοτεί μια ακόμα πιο σοβαρή πράξη που είναι ο σατανισμός. Ο ίδιος ο Τζον Λένον έχει δηλώσει πως είχε κάνει συμφωνία με τον διάβολο. Στα εξώφυλλα πολλών δίσκων των Μπιτλς υπάρχουν ορισμένες εικόνες που παραπέμπουν σε σατανικές ιεροτελεστίες. Αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να το παραμελούμε. Είναι δαιμονισμός, σατανισμός, μαγεία!», τόνισε ο Μαντουβάνι στο κανάλι του σύμφωνα με την εφημερίδα και άλλα μέσα ενημέρωσης στη Βραζιλία.

  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Γιώργης-Βύρων Δάβος.