22 Νοέμβριος 2019, 17:54 - Τελευταία Ενημέρωση: 22 Νοέμβριος 2019, 17:47

Αντικαπνιστικός νόμος: 1045 κλήσεις δέχτηκε το «1142»

  • Αντικαπνιστικός νόμος: 1045 κλήσεις δέχτηκε το «1142»
    (Φωτ. αρχείου: EPA / Christian Bruna)

Το «1142», η τηλεφωνική γραμμή που λειτουργεί στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου, συνολικά δέχθηκε 1045 κλήσεις κατά τις τρεις πρώτες ημέρες. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Υγείας αφορούν: οι 274 καταγγελίες (26,22%), οι 144 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (13,78%), οι 322 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%), οι 196 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (18,76%), σε 57 περιπτώσεις έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,45%) και οι 52 κλήσεις κατατάσσονται στην κατηγορία «Άλλο» (4,98%).

Να σημειωθεί ότι καλώντας στο «1142», κάποιος μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία για την απαγόρευση του καπνίσματος, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και να αναφέρει περιπτώσεις μη τήρηση της σχετικής νομοθεσίας, που υπέπεσαν στην αντίληψή του.