9 Οκτώβριος 2019, 16:16 - Τελευταία Ενημέρωση: 9 Οκτώβριος 2019, 15:45

«Συγγνώμη» από το Twitter για τη χρήση δεδομένων χρηστών για στοχευμένη διαφήμιση

  • «Συγγνώμη» από το Twitter για τη χρήση δεδομένων χρηστών για στοχευμένη διαφήμιση
    (Φωτ.: pixabay.com)

Για «ακούσια» χρήση διευθύνσεων email και τηλεφωνικών αριθμών για στοχευμένη διαφήμιση κάνει λόγο το Twitter, το οποίο ζητά συγγνώμη από τους χρήστες του. Σύμφωνα με την εταιρεία, «τρίτοι» από το χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ ενδεχομένως να απέκτησαν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν συγκεκριμένους χρήστες του Twitter, ακόμα και όσους δεν έχουν δώσει συγκατάθεση να χρησιμοποιηθούν με αυτόν τον τρόπο τα στοιχεία τους, τα οποία ζητήθηκαν από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για λόγους ασφαλείας.

Twitter: Δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πόσοι άνθρωποι επηρεάστηκαν.

«Ανακαλύψαμε πρόσφατα πως όταν βάζατε μια διεύθυνση email ή αριθμό τηλεφώνου για λόγους ασφαλείας (π.χ. two-factor authentication), τα δεδομένα αυτά μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν ακούσια για διαφημιστικούς σκοπούς», τονίζεται στην ανακοίνωση που εκδόθηκε, στην οποία επισημαίνεται ότι ίσως να έγινε αντιστοίχιση λογαριασμών στο Twitter με ονόματα σε διαφημιστικές λίστες.

«Σε μια απόπειρα διαφάνειας, θέλαμε να ενημερώσουμε τους πάντες. […] Έως τις 17 Σεπτεμβρίου είχαμε λύσει το πρόβλημα και δεν χρησιμοποιούμε πλέον για διαφημιστικούς σκοπούς αριθμούς τηλεφώνου ή διευθύνσεις email. Λυπόμαστε πολύ που συνέβη αυτό και κάνουμε βήματα για να διασφαλιστεί πως δεν θα κάνουμε ξανά τέτοιο λάθος», καταλήγει η ανακοίνωση.