18 Σεπτέμβριος 2019, 17:09 - Τελευταία Ενημέρωση: 18 Σεπτέμβριος 2019, 16:22

Σε γραμμή αφετηρίας να... μελώσει με άρωμα λεβάντας την παγκόσμια αγορά, βρίσκεται η «12 στρέμματα»

  • Σε γραμμή αφετηρίας να... μελώσει με άρωμα λεβάντας την παγκόσμια αγορά, βρίσκεται η «12 στρέμματα»
    (Φωτ.: pixabay.com)

Σε συζητήσεις προκειμένου το ελληνικό μέλι λεβάντας να... μελώσει τις αγορές της Ιαπωνίας και της Σιγκαπούρης βρίσκονται οι ιδρυτές της εταιρείας «12 στρέμματα», έχοντας θέσει μάλιστα στη γραμμή αφετηρίας την έναρξη της συνεργασίας τους με ελληνική εταιρεία που θα τοποθετήσει τα προϊόντα τους εντός των αεροδρομίων στην Ελλάδα. Αυτά τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο τριανταεξάχρονος Δραμινός πτυχιούχος ηλεκτρονικός και πυροσβέστης Βασίλης Ζαβούνης, ο οποίος μαζί με την τριανταοκτάχρονη σύζυγό του Κατερίνα Γεωργιάδου έκαναν το ντεμπούτο της επιχείρησής τους στην ελληνική αγορά τον Ιανουάριο του 2018, ύστερα από τέσσερα χρόνια ενασχόλησής τους με τη γη.

Πέραν των προαναφερόμενων αγορών, από τα «12 στρέμματα» πραγματοποιούνται ήδη εξαγωγές σε Ελβετία, Γερμανία, Κύπρο, αλλά και σε τρεις μεγάλες περιφέρειες της Γαλλίας, εξέλιξη που μόλις πρόσφατα έλαβε σάρκα και οστά.

Εντός ελληνικών συνόρων, τα «12 στρέμματα» έχουν παρουσία με τα προϊόντα της σειράς «Voria Chora» σε επιλεγμένα καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Πελοπόννησο, αλλά και σε νησιά, όπως η Θάσος, η Ρόδος, η Μύκονος και η Κρήτη.

«Το κυνήγι των αγορών δεν είναι εύκολη υπόθεση» επισήμανε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Ζαβούνης, προσθέτοντας: «κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει διαθέσιμος εργαζόμενος που επί οκτώ ώρες τουλάχιστον θα κάθεται μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή και θα φροντίζει να διατηρεί ζωηρές τις ήδη υπάρχουσες επαφές, αλλά και θα δουλεύει μεθοδικά και στοχευόμενα, προκειμένου να ξεκλειδώσει νέες».

Στο πλαίσιο αυτό, ο Β. Ζαβούνης επισήμανε ότι η συμμετοχή τους σε διεθνείς εκθέσεις διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στο να γίνουν γνωστά τα προϊόντα της εταιρείας, και υπογράμμισε: «τον προσεχή Οκτώβρη θα συμμετάσχουμε στην “Anuga 2019” στη Γερμανία». Ως νέος επιχειρηματίας, εντόπισε πολύ γρήγορα τι σημαίνει «το τέρας της γραφειοκρατίας», αλλά και τη δυσμένεια του να δραστηριοποιείται κάποιος επιχειρηματικά μακριά από την Αθήνα.

Πάντως, παρά τις αντιξοότητες και τις δυσκολίες, τα «12 στρέμματα» κέρδισαν με το μέλι λεβάντας το ασημένιο μετάλλιο στο διαγωνισμό London Honey Awards 2019, αλλά και ένα αστέρι στον διεθνή διαγωνισμό Great Taste 2019, που επίσης έγινε στο Λονδίνο. «Μεταξύ των 12.700 προϊόντων, μόνο ένα 25% καταφέρνει να λάβει ένα αστέρι για το διαγωνιζόμενο προϊόν του», επισήμανε με χαρά ο Β. Ζαβούνης, δηλώνοντας: «η δουλειά στο χωράφι είναι ψυχοθεραπεία, τόσο για την ψυχή, όσο και για το πνεύμα».

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Έλενα Αλεξιάδου.