22 Φεβρουάριος 2019, 13:45 - Τελευταία Ενημέρωση: 22 Φεβρουάριος 2019, 13:42

Απίστευτα δώρα για τους διεκδικητές των Όσκαρ – Όλα όσα κρύβει το πακέτο

  • Απίστευτα δώρα για τους διεκδικητές των Όσκαρ – Όλα όσα κρύβει το πακέτο
    (Φωτ.: flickr.com)

Η τυπική στερεότυπη φράση «όλοι είναι νικητές, το σημαντικό είναι η συμμετοχή» ισχύει πέρα για πέρα στα κινηματογραφικά βραβεία Όσκαρ. Τουλάχιστον για τις βασικές κατηγορίες, όπου πάνω από 20 υποψήφιοι θα φύγουν από την αίθουσα φορτωμένοι με πλήθος δώρα, είτε πάρουν σπίτι τους το χρυσό αγαλματίδιο είτε όχι. Τις τελευταίες 17 διοργανώσεις των πιο διάσημων κινηματογραφικών βραβείων, μια εταιρεία μάρκετινγκ του Λος Άντζελες έχει εξασφαλίσει την άδεια να προσφέρει στους 25 διεκδικητές των πιο σημαντικών βραβείων –ιδίως στους ηθοποιούς και σκηνοθέτες– ένα πακέτο (ή «τσάντα») με δώρα, γεμάτο προϊόντα και προσφορές κάθε είδους.

Φέτος, όπως επισημαίνει το περιοδικό «Forbes», η διάσημη τσάντα θα περιλαμβάνει περίπου 100 δώρα αξίας 100.000 δολαρίων (88.000 ευρώ).

Σύμφωνα με το ίδιο περιοδικό, που κατόρθωσε να «αποκρυπτογραφήσει» 53 από τα δώρα που θα μοιραστούν στους διεκδικητές, τα οποία περιλαμβάνουν από απλά καθημερινά αντικείμενα έως εμπειρίες πολυτελείας, το πιο πολύτιμο είναι ένα ταξίδι αξίας μεταξύ 15.000-20.000 δολαρίων, όπου οι διάσημοι καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις προορισμούς: Ισλανδία, Νησιά Γκαλάπαγκος, Αμαζόνιο, ή ένα πακέτο για την Κόστα Ρίκα και τον Παναμά. Για παράδειγμα, η εκδρομή στην Αμαζονία θα περιλαμβάνει και μία κρουαζιέρα για παρατήρηση σπάνιων πουλιών, πιθήκων και χελωνών. Το ταξίδι στην Ισλανδία θα περιλαμβάνει επίσης κρουαζιέρα σε διάφορα νησιά και τους διάσημους γκρεμούς της νήσου, αλλά και επίσκεψη στην πρωτεύουσα Ρέικιαβικ.


(Φωτ.: hollywoodreporter.com)

Αυτά ωστόσο δεν είναι τα μόνα ταξίδια που περιλαμβάνονται στο πακέτο: μεταξύ άλλων η προσφορά περιλαμβάνει και την Ελλάδα, καθώς οι καλλιτέχνες θα έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενηθούν μία εβδομάδα σε υπερπολυτελείς βίλες στη Χαλκιδική!

Οι διάσημοι που θα λάβουν το πακέτο –και φυσικά δεν πρόκειται να ανακοινωθούν τα ονόματά τους, όμως μπορεί κανείς να μαντέψει ποιοι είναι, καθώς φέτος οι κύριοι και πιο προβεβλημένοι υποψήφιοι είναι οι Λέιντι Γκάγκα, Μπράντλεϊ Κούπερ, Κρίστιαν Μπέιλ, Έιμι Άνταμς, Ράμι Μάλεκ, Γκλεν Κλόουζ, Έμα Στόουν και Βίγκο Μόρτενσεν– θα έχουν επίσης τη δυνατότητα «να παρακολουθήσουν ιδιαίτερες συνεδρίες θεραπείας από φοβίες» από μία ειδική επιστήμονα. Επιπλέον κερδίζουν ετήσια συνδρομή στην κλειστή ιδιωτική λέσχη κοινωνικής συναναστροφής και γνωριμιών ΜΟΤΑ στο Λος Άντζελες, στα αποκλειστικά μέλη της οποίας επιτρέπεται η χρήση κάνναβης, που από το περασμένο έτος είναι νόμιμη στην πολιτεία της Καλιφόρνιας.

Επίσης θα έχουν τη δυνατότητα προσωπικού προγράμματος εξάσκησης από έναν διάσημο γυμναστή της Πόλης των Αγγέλων.

Επιπλέον, τα δώρα περιλαμβάνουν ένα μπουκάλι γαλλικό αψέντι, μία προσωπογραφία τους σε κρύσταλλο, ένα πρόγευμα στο Λος Κάβος του Μεξικού, διάφορα προϊόντα ομορφιάς όπως μάσκαρα, πολυτελή σαμπουάν, πιστολάκι μαλλιών, ή ένα προσωπικό άρωμα, αρωματικά κεριά, ένα μπρασελέ από λάπις λάζουλι, τρίμηνη συνδρομή στην Wall Street Journal, ή μία... αθόρυβη αντλία γάλακτος στήθους!

Τα πιο «συνηθισμένα» δώρα που περιλαμβάνονται στο πακέτο είναι μια οδοντόκρεμα κι ένα στοματικό διάλυμα, ένα πακέτο με άλατα μπάνιου κι ακόμη ένα με ψεύτικες βλεφαρίδες, μια εξάδα λεμονάδες, μπλουζάκια και φανέλες, σοκολατάκια χωρίς λακτόζη και γλουτένη, στιλό, μπισκότα, και μία βούρτσα μπάνιου σε μορφή emoji που φωσφορίζει στο σκοτάδι.

Όπως εξηγεί η εταιρεία, είναι φανερό πως όλοι αυτοί οι αστέρες μπορούν κάλλιστα να πληρώσουν από την τσέπη τους αυτά τα προϊόντα: «αυτό που μας παρακινεί είναι ένα αίσθημα φιλανθρωπίας», εξηγούν στην ιστοσελίδα τους. «Κάνουμε αυτά τα δώρα για τον ίδιο λόγο που πληρώνονται εκείνοι 20 εκατ. δολάρια για κάθε ταινία: γιατί η προσωπική τους ταυτότητα έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία». Έτσι, όπως τονίζουν οι υπεύθυνοι, «ο κόσμος συνηθίζει να αντιμετωπίζει περισσότερο με ζήλια τα δώρα που κάνουμε στους καλλιτέχνες παρά με εκτίμηση», υπογραμμίζοντας πως «οι εταιρείες πρέπει να κάνουν το δικό τους μάρκετινγκ και διαφήμιση για να παραμείνουν μέσα στο παιχνίδι της αγοράς: όσο περισσότερη επιτυχία έχουν αυτές οι προσφορές τόσο περισσότερα κέρδη θα έχουν, και έτσι θα είναι διατεθειμένες να προσφέρουν περισσότερα σε φιλανθρωπικά προγράμματα, μέσω της εταιρικής ευθύνης. Είναι μια κατάσταση στην οποία κερδίζουν όλοι».

  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Γιώργης-Βύρων Δάβος.