2 Οκτώβριος 2018, 15:40 - Τελευταία Ενημέρωση: 2 Οκτώβριος 2018, 15:06

iPhone: Παράπονα για πρόβλημα στα νέα μοντέλα (βίντεο)

  • iPhone: Παράπονα για πρόβλημα στα νέα μοντέλα (βίντεο)
    (Φωτ.: pixabay.com)

Η Apple δεν έχει αντιδράσει ακόμη στα παράπονα ότι μερικές φορές τα νέα «έξυπνα» κινητά iPhone XS και XS Max αδυνατούν να φορτιστούν σωστά. Αρκετοί χρήστες, σύμφωνα με το BBC, ανέφεραν ότι η νέα συσκευή τους, την οποία πρόσφατα κυκλοφόρησε η αμερικανική εταιρεία, αρνείται να φορτιστεί αν έχει μείνει αδρανής για κάποιο χρονικό διάστημα. Μερικές φορτίζουν μόνο αν έχει ενεργοποιηθεί ξανά η οθόνη.

Μάλιστα ένας δημοφιλής βίντεο μπλόγκερ, ο Λούις Χίλσεντέγκερ, ο οποίος ονόμασε το πρόβλημα «chargegate», σε ένα βίντεο που ανέβασε στο κανάλι Unbox Therapy του YouTube (έχει πάνω από 12 εκατομμύρια συνδρομητές) έκανε δοκιμή εννέα νέων iPhone, συνδέοντάς τα σε ένα τροφοδοτικό ρεύματος. Ενώ το παλαιότερο iPhone X του 2017 φορτίστηκε χωρίς κανένα πρόβλημα, πολλά από τα νέα μοντέλα XS και XS Max αρνήθηκαν να κάνουν το ίδιο. Τα πιο πολλά φορτίστηκαν μόνο όταν είχε «ξυπνήσει» η οθόνη τους, ενώ ένα δεν φορτίστηκε ούτε τότε.

Αρκετά παράπονα για αποτυχία φόρτισης των νέων συσκευών έχουν επίσης αναρτηθεί στο φόρουμ διαλόγου στην ιστοσελίδα της ίδιας της Apple, αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μερικοί χρήστες υποθέτουν ότι το πρόβλημα σχετίζεται με την πρόσφατη αλλαγή που έκανε η εταιρεία στις ρυθμίσεις ασφαλείας των iPhone. Μετά την κυκλοφορία της νέας έκδοσης του λειτουργικού συστήματος iOS 11.4.1, η θύρα φόρτισης των iPhone είναι δυνατό να απενεργοποιηθεί σε περίπτωση που η συσκευή έχει μείνει αδρανής για ώρα. Αυτό γίνεται για να εμποδιστεί ένας κλέφτης ή ένας κυβερνοεισβολέας (ή ένας αστυνομικός…) να έχει πρόσβαση στα δεδομένα της.

  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΔρ.