23 Σεπτέμβριος 2017, 21:49 - Τελευταία Ενημέρωση: 23 Σεπτέμβριος 2017, 21:51

Τροχαίο Πόρσε: Συγκλονίζει το πόρισμα του ατυχήματος (νέο βίντεο)

  • Τροχαίο Πόρσε: Συγκλονίζει το πόρισμα του ατυχήματος (νέο βίντεο)
    (Φωτ.: Eurokinissi / Stelios Misinas)

Με 320 χλμ/ώρα έτρεχε –σύμφωνα με την έκθεση πραγματογνωμοσύνης– η Πόρσε με οδηγό τον Γιώργο Βακάκη, στο τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στις 26 Φεβρουαρίου, στο 75ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας. Το φρικτό δυστύχημα είχε συγκλονίσει τότε το πανελλήνιο.

Στην έκθεση, την οποία δημοσιεύει αποκλειστικά η εφημερίδα Έθνος, αξιωματικοί της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής, αλλά και οι διορισμένοι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης, έχουν ερευνήσει όλα τα στοιχεία και τις διαθέσιμες πληροφορίες και φαίνεται πως έχουν καταλήξει σε διαφορετική αιτία πρόκλησης του τραγικού δυστυχήματος από αυτές που έχουν δει κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας που σχηματίστηκε για την υπόθεση, και τα τέσσερα ελαστικά της Πόρσε ήταν σε καλή κατάσταση και δεν παρουσίαζαν σημάδια υπερθέρμανσης. Οι ειδικοί με βάση αξιόπιστες πηγές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω της υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε τρύπα από κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα.

Από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης –πάντα σύμφωνα με την έκθεση– το ντεπόζιτο του Χόντα, στο οποίο βρίσκονταν η σύζυγος του Υπάτιου Πατμάνογλου και ο μόλις τριών ετών γιος τους, εξαϋλώθηκε. Τα καύσιμα σκορπίστηκαν στον αέρα, το μοτέρ εκτινάχθηκε σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόπηκαν στη μέση.

Αστυνομικές πηγές αναφέρουν πως υπάρχει κι ένα δεύτερο βίντεο από κάμερα ασφαλείας, το οποίο δείχνει τη μαύρη Πόρσε να προσπερνά από αριστερά ένα Μερσεντές και αμέσως μετά ο οδηγός της να χάνει τον έλεγχο και το όχημα να παίρνει δεξιά κλίση, με πλάγια θέση να ολισθαίνει προς το πάρκινγκ και τελικά να «καρφώνεται» με το πίσω τμήμα του στο Χόντα.

Στο βίντεο διάρκειας 2,5 δευτερολέπτων φαίνεται το αριστερό λάστιχο να έρχεται σε επαφή με το τσιμεντένιο διαχωριστικό της εθνικής οδού με αποτέλεσμα κατά την επαναφορά της Πόρσε να μην αντέξει την καταπόνηση και να αρχίσει να κλατάρει. Ο 24χρονος οδηγός φαίνεται να πρόλαβε να πατήσει φρένο. Ο χρόνος αντίδρασής του με βάση την ηλικία του υπολογίζεται σε 0,6-0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου ενώ τα ίχνη φρεναρίσματος αποδεικνύουν ότι ο Βακάκης προσπάθησε να αποτρέψει το μοιραίο κάνοντας αριστερή στροφή στο τιμόνι του. Ωστόσο οι τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων «μάγκωσαν» τους τροχούς της Πόρσε κι έτσι το όχημα άρχισε να πλαγιολισθαίνει κατευθυνόμενο προς την πορεία θανάτου.

  • Πηγή: cnn.gr.