30 Ιούνιος 2017, 19:32 - Τελευταία Ενημέρωση: 30 Ιούνιος 2017, 18:07

«Δίδυμη» επιτυχία στις Πανελλαδικές για την οικογένεια Ιωαννίδη

  • «Δίδυμη» επιτυχία στις Πανελλαδικές για την οικογένεια Ιωαννίδη
    Χρήστος και Θόδωρος Ιωαννίδης (φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Στην οικογένεια Ιωαννίδη η χαρά είναι διπλή καθώς τα δίδυμα αδέλφια, Χρήστος και Θεόδωρος, πέτυχαν τον στόχο που είχαν βάλει από την αρχή της τελευταίας σχολικής χρονιάς, να συνεχίσουν την κοινή πορεία και στο πανεπιστήμιο και να γίνουν συμφοιτητές. Οι «συμμαθητές» Χρήστος και Θεόδωρος, τελειόφοιτοι των εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη, συγκέντρωσαν 19.076 και 18.605 μόρια, αντίστοιχα, βαθμολογία που τους εξασφαλίζει την είσοδο στο Πολυτεχνείο (ΑΠΘ) και συγκεκριμένα στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.

«Από μικρός ενδιαφερόμουν για τα αυτοκίνητα, τα τελευταία χρόνια και για τους υπολογιστές. Ίσως αργότερα ακολουθήσω κάτι που θα συνδυάζει και τα δύο. Το ίδιο ενδιαφέρον έχει και ο αδελφός μου, άρα μάλλον θα είμαστε συμφοιτητές» δήλωσε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο Χρήστος.  Ο δίδυμος αδελφός του έμαθε τα νέα από το τηλέφωνο, καθώς βρίσκεται σε διακοπές, και χάρηκε δύο φορές, όπως πάντα στην κοινή τους πορεία.

Ο Χρήστος θυμάται ότι την τελευταία χρονιά το διάβασμα ήταν πολύ απαιτητικό και αναγκάστηκαν να αφήσουν για λίγο στην άκρη κάποιες αθλητικές τους δραστηριότητες (ποδόσφαιρο) για να επικεντρωθούν στον στόχο τους. «Κάποιες περίοδοι μέσα στη χρονιά, όπως όταν είχαμε τα διαγωνίσματα, ήταν πολύ δύσκολες» είπε.

Πάντως στο σπίτι το διάβασμα και η προετοιμασία γίνονταν ξεχωριστά αλλά στο τέλος της προετοιμασίας, όταν ξεκίνησαν οι επαναλήψεις, ο Θόδωρος πρότεινε να γίνεται από κοινού, υποστηρίζοντας ότι «τέσσερα μάτια είναι πάντα καλύτερα από δύο».

«Βοηθούσε στην προετοιμασία ότι είμαστε δίδυμοι γιατί υπήρχε ένα κοινό σημείο αναφοράς και ο ένας πίεζε τον άλλο προς τα πάνω. Θα έλεγα ότι ήταν ένας υγιής ανταγωνισμός», είπε ο Χρήστος.

Η μητέρα τους Μίνα δηλώνει επίσης «διπλά» ευτυχισμένη και θυμάται ότι σε όλη τη σχολική τους πορεία ήταν δεμένοι και διακατέχονταν από μια γόνιμη άμιλλα. «Τις σχολικές τάξεις τις παρακολουθούσαν σε ξεχωριστά τμήματα. Το θέλαμε αυτό για να μπορέσουν να αναπτύξουν ο καθένας την προσωπικότητά του. Μόνο στην Γ’ Λυκείου βρέθηκαν στην ίδια τάξη για να στηρίζει ο ένας τον άλλο», δήλωσε.

  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ.