12 Σεπτέμβριος 2013, 09:24 - Τελευταία Ενημέρωση: 5 Σεπτέμβριος 2014, 20:06

Σοκ: 18χρονη έχασε την όραση της από αντισυλληπτικά χάπια

  • Σοκ: 18χρονη έχασε την όραση της από αντισυλληπτικά χάπια

Σοκάρει η είδηση ότι μία 18χρονη από την Αγγλία έχασε την όρασή της από το ένα μάτι ύστερα από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη, εξαιτίας της χρήσης αντισυλληπτικών χαπιών.

Η Georgie Holland έχει περιορισμένη περιφερειακή όραση από το δεξί μάτι και από εδώ και πέρα θα πρέπει να παίρνει κάθε μέρα ασπιρίνη εφ΄όρου ζωής προκειμένου να αποφύγει τυχόν θρομβώσεις στο αίμα της οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν νέο εγκεφαλικό ή καρδιακό επεισόδιο.

«Ήταν εντελώς ξαφνικό. Ήμουν στο μάθημα χορού στο σχολείο όταν άρχισαν να μην αισθάνομαι και πολύ καλά. Τελικά έφυγα και καθώς περπατούσα προς το σπίτι έπεσα κάτω» λέει η Georgie.

Η 18χρονη έμεινε μία εβδομάδα στο νοσοκομείο. «Όταν ήρθε η καλύτερη μου φίλη να με δει ξέσπασε σε κλάματα. Τότε κατάλαβα ότι η κατάστασή μου ήταν σοβαρή» αναφέρει η ίδια.

Πηγή: madata.gr