8 Απρίλιος 2016, 16:37 - Τελευταία Ενημέρωση: 8 Απρίλιος 2016, 16:38

Τσίπρας: Η συμφωνία για τον ΟΛΠ θα φέρει και νέες επενδύσεις

  • Τσίπρας: Η συμφωνία για τον ΟΛΠ θα φέρει και νέες επενδύσεις
    Ο πρωθυπουργός με τον πρόεδρο του ομίλου της COSCO (Φωτ.: Γραφείο Τύπου πρωθυπουργού / Andrea Bonetti)

Ικανοποίηση επικρατεί στην κυβέρνηση, αλλά και στο ΤΑΙΠΕΔ, από την επισφράγιση της συμφωνίας με την COSCO Shipping Corporation για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Η κινεζική εταιρεία για τα επόμενα 40 χρόνια θα κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών και θα χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις του μεγαλύτερου ελληνικού λιμανιού.

Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε τη συμφωνία «κίνηση που θα καταστήσει το δρόμο του Μεταξιού συντομότερο», και σημείωσε ότι είναι μια επένδυση που θα αποτελέσει αφετηρία για την προσέλκυση και άλλων τέτοιων επενδύσεων. 

«Μέλημα της κυβέρνησης είναι η διασφάλιση των εργασιακών σχέσεων και η προστασία του περιβάλλοντος», υπογράμμισε ο Αλέξης Τσίπρας ο οποίος αποδέχθηκε την πρόσκληση του Κινέζου ομολόγου του και τον Ιούνιο θα επισκεφθεί το Πεκίνο.


(Φωτ.: Γραφείο Τύπου πρωθυπουργού / Andrea Bonetti)

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ομίλου της COSCO, Xu Lirong, ανέφερε ότι είναι μεγάλη τιμή το γεγονός ότι η υπογραφή της συμφωνίας έγινε στο Μέγαρο Μαξίμου. Τόνισε ακόμα ότι η επένδυση είναι κάθε άλλο παρά πρόχειρη.

«Θα δώσουμε κεφάλαια, ακόμα και το αίμα μας, γι' αυτό το λιμάνι. Θα κάνουμε τον Πειραιά ένα μαργαριτάρι της Μεσογείου. Το λιμάνι του Πειραιά είναι σαν την Αργώ. Ας την αφήσουμε να ανοίξει πανιά, ας την αφήσουμε να φέρει το χρυσόμαλλο δέρας», είπε χαρακτηριστικά στην εκδήλωση που ακολούθησε στο Ζάππειο, μετά την υπογραφή της συμφωνίας.

Ο πρόεδρος της COSCO ανέφερε ότι θα γίνουν επενδύσεις για την αναβάθμιση των υποδομών και τον εκσυγχρονισμό των μηχανημάτων του λιμανιού, ο χώρος αυτοκινήτων θα αναμορφωθεί και η εφοδιαστική αλυσίδα θα ενισχυθεί. «Θα διαχειριστούμε κάθε υπηρεσία με μοντέρνα νοοτροπία, θα κάνουμε τον Πειραιά τον μεγαλύτερο κόμβο κοντέινερ στη Μεσόγειο», συμπλήρωσε. Κατέληξε δε προσθέτοντας ότι στόχος της εταιρείας είναι να επενδύσει και στη συντήρηση των ναυπηγοεπισκευαστικών υποδομών αλλά και να πάρει ένα μεγαλύτερο μερίδιο στην κρουαζιέρα.