9 Ιανουάριος 2016, 14:35 - Τελευταία Ενημέρωση: 9 Ιανουάριος 2016, 14:35

Ξαναβρείτε τη φόρμα σας μετά τις γιορτές

  • Ξαναβρείτε τη φόρμα σας μετά τις γιορτές

Η υπερκατανάλωση πρωτεϊνούχων και λιπαρών τροφών και η αυξημένη πρόσληψη αλκοόλ κατά τη διάρκεια των γιορτών, ίσως να σας άφησαν παραπανίσια κιλά. Ψυχραιμία… Μπορούν να εξαφανιστούν, αν ακολουθήσετε βήμα-βήμα μια σειρά από απλές και έξυπνες συμβουλές. Ο δρ Αλέξανδρος Γιατζίδης προτείνει:

  • Αποφύγετε την αφαγία και τις δίαιτες-αστραπή. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να χάσετε υγρά και μυϊκή μάζα αντί για λίπος, και να ξαναπάρετε βάρος σε χρόνο-ρεκόρ.
  • Βάλτε στο πρόγραμμα μια πειθαρχημένη διατροφή με 5 μικρά γεύματα την ημέρα –χωρίς να παραλείπετε ποτέ το πρωινό– που θα περιλαμβάνουν οπωσδήποτε φρούτα, λαχανικά, γιαούρτι ή γενικά γαλακτοκομικά.
  • Μειώστε σταδιακά τη λήψη υδατανθράκων (πατάτες, ζυμαρικά) και προτιμήστε το κοτόπουλο για τη λήψη πρωτεϊνών.
  • Περιορίστε κατά λίγο την ποσότητα του καθημερινού σας φαγητού. Έτσι θα αυξήσετε τις καύσεις και θα μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων.
  • Εντάξτε στην εβδομαδιαία διατροφή σας, τουλάχιστον από μία φορά, τα όσπρια και τα λαδερά φαγητά. Προσοχή όμως στην ποσότητα ελαιόλαδου που χρησιμοποιείτε.
  • Περιορίστε την κατανάλωση ψωμιού και γλυκών. Ιδανικά δεν πρέπει να τρώτε παραπάνω από ένα γλυκό την εβδομάδα.

Πίνετε τουλάχιστον έξι ποτήρια νερό ημερησίως. Το νερό συμβάλλει μεταξύ άλλων στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

  • Κόψτε εντελώς τα αναψυκτικά, ιδιαίτερα αυτά που περιέχουν ζάχαρη.
  • Αποφύγετε το αλκοόλ. Τα αλκοολούχα ποτά σάς γεμίζουν απλώς με θερμίδες, που κατά πάσα πιθανότητα θα αποθηκευτούν ως λίπος.
  • Πιείτε άφθονο τσάι, καθώς δεν περιέχει καθόλου θερμίδες. Το τσάι περιέχει επίσης αντιοξειδωτικές ουσίες, οι οποίες θεωρείται ότι «ανεβάζουν» τον μεταβολικό μας ρυθμό.
  • Αυξήστε την καθημερινή σας κίνηση περπατώντας λίγο παραπάνω απ’ ό,τι συνήθως, ή επιστρέψτε άμεσα στο πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθούσατε πριν από τις γιορτές.

Πηγή: medlabgr.blogspot.com