7 Απρίλιος 2015, 10:00 - Τελευταία Ενημέρωση: 6 Απρίλιος 2015, 17:54

8 συνήθειες του ενός λεπτού για βελτίωση της υγείας μας

  • 8 συνήθειες του ενός λεπτού για βελτίωση της υγείας μας

Έντονοι ρυθμοί, άγχος και περιορισμένος χρόνος αφήνουν μικρά περιθώρια για λίγες καλές στιγμές με τον εαυτό μας και όσους αγαπάμε. Έστω κι έτσι όμως, οι επιστήμονες εκτιμούν ότι είναι πάντα εφικτό να κάνουμε σε σύντομο χρόνο απλά αλλά ευεργετικά πράγματα.

Ποια είναι αυτά;

Δώστε μια απλόχερη αγκαλιά σε κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο.
Ο σφιχτός εναγκαλισμός μάς δημιουργεί το αίσθημα της ευδαιμονίας και της ηρεμίας, και συγχρόνως μειώνει την αρτηριακή πίεση και τους παλμούς της καρδιάς.

Γελάστε με την ψυχή σας.
Το γέλιο θεωρείται το καλύτερο φάρμακο διότι συμβάλλει στη μείωση του στρες και μιμείται ως ένα σημείο κάποιες από τις φυσιολογικές αντιδράσεις που εμφανίζει το σώμα κατά τη διάρκεια της σωματικής άσκησης.

Καταναλώστε μαύρη σοκολάτα.
Υπάρχουν έρευνες που αποδεικνύουν ότι το κακάο μπορεί να προστατεύσει την καρδιά μειώνοντας επίσης την αρτηριακή πίεση και αυξάνοντας τα επίπεδα της «καλής» χοληστερόλης του αίματος.

Αντιμετωπίστε τη ζωή με αισιοδοξία.
Το να αντιμετωπίζει κανείς τη ζωή βλέποντας το ποτήρι μισογεμάτο έχει συνδεθεί με μια υγιέστερη καρδιά και ένα ανθεκτικότερο ανοσοποιητικό σύστημα. Άρα, σκεφτείτε το λίγο καλύτερα την επόμενη φορά που θα θελήσετε να παραπονεθείτε για κάτι.

Στρέψτε το βλέμμα σας μακριά από την οθόνη του υπολογιστή σας.
Εφαρμόστε καθημερινά την εξής τακτική για να ξεκουράσετε τα μάτια σας από τη βλαβερή επίδραση του υπολογιστή: Κάθε 20 λεπτά, κοιτάξτε κάτι που απέχει 6 μέτρα μακριά για 20 δευτερόλεπτα.

Πλύντε σχολαστικά τα χέρια σας.
Όπως αναφέρουν έρευνες, το να πλένει κανείς προσεκτικά τα χέρια του μπορεί να μειώσει τον αριθμό των ανθρώπων που αρρωσταίνουν από διάρροια κατά 31% και κατά 21% το ποσοστό εκείνων που αρρωσταίνουν από κρυολογήματα και αναπνευστικά προβλήματα.

Δέστε τη ζώνη του αυτοκινήτου.
Χρειάζεται λιγότερο από ένα λεπτό για να προστατεύσετε τη ζωή σας από ένα ενδεχόμενο ατύχημα που ίσως δεν θα είχε τόσο σοβαρές συνέπειες αν είχατε δέσει τη ζώνη σας πριν ξεκινήσετε τη διαδρομή.

Φορέστε αντηλιακό.
Αφιερώστε ένα λεπτό από το χρόνο σας για να απλώσετε αντηλιακό στο πρόσωπο και στο τμήμα του σώματός σας που εκτίθεται στον ήλιο, σε όλη τη διάρκεια του έτους. Με αυτό τον τρόπο προστατεύετε το δέρμα σας από τις βλαβερές συνέπειες της υπεριώδους ακτινοβολίας.