28 Ιανουάριος 2015, 09:45 - Τελευταία Ενημέρωση: 27 Ιανουάριος 2015, 17:15

Πέντε τρόποι αντιμετώπισης της ναυτίας στην εγκυμοσύνη

  • Πέντε τρόποι αντιμετώπισης της ναυτίας στην εγκυμοσύνη
    Φωτ.: flickr.com / Tobias Lindman

Βρίσκεστε λίγες μόλις εβδομάδες μετά την πολύτιμη εκείνη στιγμή που ο γυναικολόγος σάς ανακοίνωσε τα χαρμόσυνα νέα. Σε εννιά μήνες θα γίνετε μαμά! Όπως όμως καθετί όμορφο συνοδεύεται από κάποιες... λιγότερο όμορφες πινελιές, έτσι και σ’ αυτήν την περίπτωση η χαρά της μέλλουσας μαμάς επισκιάζεται έστω και προσωρινά με την καθημερινή ναυτία που εκδηλώνεται κυρίως τις πρωινές ώρες.

Υπάρχει όμως τρόπος να την αντιμετωπίσετε μέσα από κάποια απλά βήματα:

  • Αποφύγετε ένα άδειο ή ένα υπερβολικά γεμάτο στομάχι, καθώς ενδέχεται να προκαλέσει αίσθημα ναυτίας. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να καταναλώνετε συχνά μικρές ποσότητες φαγητού, κατανέμοντάς τες σε έξι μικρά γεύματα την ημέρα.
  • Με την αύξηση του όγκου του αίματος, λόγω της εγκυμοσύνης, χρειάζεστε αρκετά υγρά. Ωστόσο, αποφύγετε να τα πίνετε όλα μαζί. Προτιμήστε να παίρνετε μικρές γουλιές καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας για να καλύψετε τις ανάγκες σας.
  • Αποφύγετε τις έντονες μυρωδιές διότι είναι πολύ πιθανό να αρχίσουν να δημιουργούν δυσφορία στην περιοχή του στομαχιού.
  • Βεβαιωθείτε ότι παίρνετε τις βιταμίνες που σας έχει πει ο γιατρός σας. Εάν νομίζετε ότι σας αυξάνουν τη ναυτία, ζητήστε να σας αλλάξει την εταιρεία του σκευάσματος ή δοκιμάστε να το παίρνετε σε διαφορετικές ώρες.
  • Μερικά τρόφιμα μπορούν να σας κάνουν να αισθανθείτε καλύτερα. Τέτοια είναι συνήθως οι υδατάνθρακες όπως το ψωμί, τα δημητριακά και οι πατάτες. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχουν έντονη γεύση και οσμή και μειώνουν το αίσθημα της πείνας χωρίς να σας φουσκώνουν.