10 Απρίλιος 2013, 12:40 - Τελευταία Ενημέρωση: 5 Σεπτέμβριος 2014, 20:49

10 κακές συνήθειες που μας κάνουν καλό

  • 10 κακές συνήθειες που μας κάνουν καλό

Αν νομίζετε ότι οι κακές συνήθειες που λίγο πολύ όλοι μας έχουμε, κάνουν κακό, τότε γελιέστε. Οι κακές συνήθειες που περιγράφουμε πιο κάτω μας κάνουν καλό.

Το ρούφηγμα της μύτης
Είναι γνωστό, ότι η φυσιολογική ροή της ρινικής βλέννας είναι από το μπροστινό μέρος και προς τα πίσω. Συνεπώς, το να αντιστρέφεται αυτή η φορά βοηθάει μόνο στην επιδείνωση του κρυώματος. Οι επιστήμονες μάλιστα λένε ότι ο καλύτερος τρόπος για να αποφευχθούν οι ιγμορίτιδες και να κρατήσει λιγότερο το κρύωμα είναι το ρούφηγμα της μύτης!

Φάγωμα νυχιών
Το να τρώει κανείς τα νύχια του για παράδειγμα δεν είναι βλαβερό αν τα χέρια μας είναι καθαρά. Όπως αναφέρει η μελέτη, το να ερχόμαστε σε επαφή καθημερινά με κάποια μικρόβια που μπορεί να υπάρχουν στα χέρια, «θωρακίζει» τον οργανισμό μας από άλλους ιούς.
 
Οι νευρικές κινήσεις
Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι που κάνουν νευρικές κινήσεις, μπορούν να διατυπώσουν την σκέψη τους με μεγαλύτερη σαφήνεια από εκείνους που είναι διαρκώς σε μια κατάσταση νιρβάνας. Από επιστημονικές μελέτες που έγιναν σε παιδιά, διαπιστώθηκε πως όταν τους ζήτησαν να περιγράψουν μια εικόνα, εκείνα τα οποία είχαν ελεύθερα τα χέρια τους κι έκαναν νευρικές κινήσεις, περιέγραψαν την εικόνα με πιο κατανοητό τρόπο, σε αντίθεση με άλλα τα οποία είχαν τα χέρια τους περιορισμένα!

Τρίξιμο στα δάχτυλα
Αν και ανατριχιαστική η συγκεκριμένη συνήθεια λέγεται ότι χαλαρώνει τις αρθρώσεις. Όσο για το μύθο που θέλει την κακή αυτή συνήθεια «υπεύθυνη» για αρθρίτιδα, οι ειδικοί μετά από έρευνα που πραγματοποίησαν δήλωσαν ότι ισχύει.

Μάσημα τσίχλας
Το μάσημα της τσίχλας, βοηθά στην μνήμη και την αυτοσυγκέντρωση.Σε πανεπιστημιακά τεστ που έγιναν, οι εθελοντές που μασούσαν τσίχλα τα πήγαν κατά 36% καλύτερα από εκείνους οι οποίοι δε μασούσαν. Αυτό συνέβη γιατί με το μάσημα της τσίχλας, αυξάνονται οι παλμοί της καρδιάς στέλνοντας έτσι περισσότερο οξυγόνο τον εγκέφαλο!

Φαγητό στο κρεβάτι
Πρόκειται πιθανότατα για ένα «μύθο» που έχτισαν οι μητέρες για να μην λερώνονται τα σεντόνια! Σύμφωνα με τον καθηγητή Ρεντ το στρες είναι ο χειρότερος εχθρός για τη χώνεψη. Συνεπώς δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να τρώει κανείς από την απόλυτη χαλάρωση που προσφέρει το κρεβάτι του.

Φτύσιμο
Οι ειδικοί αναφέρουν ότι βοηθά να αναπνέουμε καλύτερα ειδικά κατά τη διάρκεια της άσκησης. Αυτό συμβαίνει διότι έχουμε την τάση να αναπνέουμε κυρίως από το στόμα όταν κινούμαστε και το να φτύσουμε το σάλιο που παράγεται, βοηθά στη διαδικασία της αναπνοής.

Ρέψιμο
Το ρέψιμο, είναι η απελευθέρωση αέρα κυρίως από τον οισοφάγο και το στομάχι μέσω του στόματος. Προκαλείται από την κατάποση αέρα (αεροφαγία) στη διάρκεια του φαγητού ή του ποτού και με τη συνακόλουθη απελευθέρωσή του, με τη μορφή μείγματος αζώτου και οξυγόνου. Αυτός ο αέρας πρέπει να βγει γιατί θα δημιουργήσει πρόβλημα στο στομάχι και τα έντερα.

Καφές
Οι γιατροί ισχυρίζονται πως η καφεΐνη σας κάνει καλό. Και αυτό γιατί είναι μια βασική πηγή αντιοξειδωτικών που σας βοηθάει να μειώσετε την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη. Ο μαγικός κόκκος του καφέ θεωρείται επίσης πως συμβάλει στη καθυστέρηση εμφάνισης κίρρωσης του ήπατος και παγκρεατίτιδας.
Ειδικά οι γυναίκες έχουν μεγαλύτερα οφέλη από την καφεΐνη. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που καταναλώνουν τρεις ή και περισσότερες κούπες κάθε μέρα έχουν καλύτερη μνήμη από εκείνες που δεν καταναλώνουν καθόλου ενώ οι γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας που πίνουν καφέ παρουσιάζουν μειωμένες πιθανότητες καρδιακής προσβολής.

Το χασμουρητό
Το χασμουρητό υποκινεί το κομμάτι του εγκεφάλου που έχει σχέση με την μνήμη και μπορούμε να πούμε ότι κάθε χασμουρητό είναι άσκηση του εγκεφάλου για την αύξηση της μνήμης. Α και μην εκπλαγείτε αν χασμουρηθήκατε τώρα που διαβάζετε το άρθρο, ακόμα και διαβάζοντας για αυτό μπορεί να σας έρθει η επιθυμία χασμουρητού.

Ελεύθερα λοιπόν...απολαύσε τις κακές σας συνήθειες.