26 Μάρτιος 2013, 10:30 - Τελευταία Ενημέρωση: 5 Σεπτέμβριος 2014, 20:54

Μετατρέψτε τις ανθυγιεινές συνταγές σε υγιεινές

  • Μετατρέψτε τις ανθυγιεινές συνταγές σε υγιεινές

Μετατρέψτε με πολύ απλό τρόπο τις ανθυγιεινές συνταγές σε υγιεινές, αλλά εξίσου νόστιμες. Μ' αυτό τον τρόπο θα μπορείτε να απολαύσετε τα αγαπημένα σας φαγητά, χωρίς κόστος στην υγεία σας.

-Επιλέξτε άπαχα κρέατα και κατά προτίμηση κοτόπουλο, κουνέλι ή γαλοπούλα.

-Αντικαταστείστε το βούτυρο με ελαιόλαδο και μάλιστα σε μικρότερη ποσότητα από αυτήν που συνηθίζατε μέχρι τώρα.

-Η κρέμα γάλακτος μπορεί θαυμάσια να αντικατασταθεί με γάλα εβαπορέ ή με κρέμες γάλακτος με χαμηλά λιπαρά που κυκλοφορούν στο εμπόριο.

-Όπου χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε κίτρινα τυριά και ζαμπόν, προτιμήστε τυριά χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα καπνιστή αντί για ζαμπόν

-Στις συνταγές που απαιτούνται αυγά, μπορείτε να μειώσετε την ποσότητά τους. Το κέικ ή οι πίτες σας θα γίνουνς εξίσου νόστιμα και με λιγότερα αυγά. Επίσης μπορείται να χρησιμοποιείται περισσότερα ασπράδια και λιγότερους κρόκους.

-Αν πρέπει απαραιτήτως να τηγανίσετε, χρησιμοποιείστε μόνο ελαιόλαδο σε χαμηλή θερμοκρασία. Τις τηγανιτές πατάτες μπορείτε να τις φτιάξετε με ελάχιστο λάδι στο γκριλ ή στο ρομποτάκι και θα είναι ακριβώς σαν τις τηγανιτές, αλλά πιο υγιεινές και με λιγότερες θερμίδες.

-Το σωτάρισμα τον υλικών μιας συνταγής, πρέπει να γίνεται για πολύ λίγο και σε χαμηλή φωτιά.

-Περιορίστε το αλάτι, αλλά μην διστάζετε να χρησιμοποιήσετε μπαχαρικά που δίνουν ιδιαίτερη γεύση στα φαγητά σας και κάνουν καλό στην υγεία σας.

Οι συνταγές που σας προτείνουμε στο Pontos-News.Gr φροντίζουμε να είναι νόστιμες αλλά και υγιεινές ακολουθώντας τις παραπάνω οδηγίες.

Σχετικά άρθρα:

Μπαχαρικά: Η θεραπευτική νοστιμιά